Košanová, Marcela: Čarodějnický slabikář

Chcete získat lásku, štěstí, bohatství a nevíte, jak na to? Naučte se čarovat! - Hlásá zadní stránka druhého vydání zřejmě docela populární "učebnice magie". A opravdu jsem se dočetla, jak si například udržet muže, musím se ale přiznat, že bych se neodvážila uvedených návodů držet.
Jsem sice realistka - jaksi to vyplývá z mého oboru - ale od malička mě záležitosti kolem kouzel a čar přitahovaly a knihy nebo filmy s tímto námětem jsem přímo hltala. Bohužel Čarodějnický slabikář mne nedokázal zaujmout. Z některých doporučení jsem byla mírně řečeno na rozpacích.
Návody nejsou sice líčeny s maximální podrobností, jsou však veskrze jednoduché a snadno pochopitelné. Místy se mi ale zdálo, že některé kapitolky si mírně protiřečí. Mezi doporučeními z nadpřirozené oblasti může chápavá čtenářka nalézt i praktické rady do života a partnerského soužití.

Žádné komentáře: